Livrare

Oferte speciale

Regulament Black Friday

Buna, ne bucuram sa ne fii alaturi in aceste momente si te rugam sa citesti cu atentie informatiile de mai jos.

Am detaliat tot ce trebuie sa stii ca sa te poti bucura la maxim de zilele de Black Friday ale bellemix.ro :

Intre 23-25 Noiembrie 2018 te asteptam cu drag cu peste 1100 de produse la cel mai mic pret din an, reduse cu pana la 75%. 

Pe toata perioada promotiei actuale se vor afisa atat preturile obisnuite ( REALE care au putut fii gasite in restul anului pe acest site )  ale fiecarui produs cat si pretul special redus de Black Friday. 


Intrucat comenzile vor fi procesate in ordinea primirii lor si in limita stocului disponibil – care nu este intotdeauna corelat cu stocul fizic ,exista posibilitatea ca unele produse sa se epuizeze pe parcursul Black Friday.

Daca a existat un cos de cumparaturi creat inainte de Black Friday – adica 23 noiembrie 2018 – noi va vom oferi preturile speciale chiar daca cosul nu se va actualiza automat cu preturile reduse.

Va mentionam ca sistemul informatic este creat in asa fel incat duminica la ora 24.00 sa inchida ofertele speciale de Black Friday, va rugam sa va asigurati ca finalizati comanda dumneavoastra inainte de aceasta ora.

Volumul foarte mare de comenzi din aceasta perioada va impune un termen de livrare mai mare atat din partea noastra cat si din partea serviciului de curierat rapid.

Va mentionam ca vom prelua comenzile atat pe site, cat si pe email – comenzi@bellemix.ro si pe pagina de Facebook Bellemix , incat daca nu poti plasa comanda in magazinul online din diverse motive, sa ne poti trimite un email sau un mesaj cu produsele dorite si toate detaliile de livrare.


Pe durata promotiei Black Friday nu exista comanda minima. Livrarea este gratuita de la suma de 300lei.

Reducerile pe durata Black Friday nu sunt cumulabile cu alte oferte sau promotii. 


Daca ai nevoie de suport tehnic ne poti contacta la numarul de telefon: 0724.365.209

 

Transport și plată

 

Produsele comandate se livreaza in toata tara, utilizand ca metoda de transport curierat rapid plata efectuandu-se ramburs sau prin ordin de plata in contul MIXBELLE COSMETIX modalitati alese de dumneavoastra la efectuarea comenzii. Produsele se afla ambalate corespunzator si sigilate pe tot parcursul transportului, pana la livrare.

Livrarea se face prin firma de curierat rapid cu care societatea noastra are incheiat contract de colaborare si care va va livra coletul chiar la domiciliu.

Livrarea pentru comenzile cu o valoare mai mare de 300 lei  este gratuita.

Pentru livrarea produselor la domiciliu taxa de transport este de 19 de lei,  in aria de acoperire GLS Curier, pentru coletele care se incadreaza in dimensiunile 130 x 50 x 30 cm si avand o greutate de maxim 5Kg.  Costul de depasire al greutatii este de 1 leu + TVA/kg iar costul pentru coletele cu gabarit depasit va fi furnizat in momentul confirmarii comenzii. In cazul in care va aflati in afara ariei de acoperire a unuia dintre cele doua companii ne rezervam dreptul de a modifica valoarea transportului prin anuntarea in prealabil a costurilor modificate.

Cu toate ca incercam să protejăm la maximum coletele contra deteriorării în cursul transportului, exista posibilitatea sa ajunga la dvs deteriorat.

De aceea vă recomandăm ca, la preluare, să verificați starea coletului (numărul de colete, integritatea benzii, eventuala deteriorare a cutiei etc.) și să refuzați preluarea unui colet incomplet sau deteriorat. Refuzul de a prelua coletul trebuie anunțat telefonic vânzătorului, la numărul de telefon  0732 425 474.

Viciul ascuns al coletului (produsele nu sunt complete sau sunt deteriorate) constatat la preluare trebuie comunicat fără întârziere către compania de transport, fiind necesară și solicitarea de redactare a unui proces-verbal referitor la daună. Pentru soluționarea rapidă a cazului de daune, procesul-verbal privind dauna trebuie trimis prin poștă sau email către vânzător la adresa office@bellemix.ro.

Compania de transport are dreptul să verifice starea reală de deteriorare a coletului sau pierderea parțială a acestuia. Din aceste motive, clientului i se interzice orice manipulare a coletului, clientul fiind obligat să păstreze ambalajul în care i-a fost predat coletul deteriorat.